سلام
تو رو خدا یکی کمکم کنه من یه دختر 18 سالم، الان سه روزه بخاطر یه موضوعی از خواب و خوراک افتادم باور کنید اگه واسه خودم این مشکل پیش نمیومد هر کی این سوالو میپرسید میگفتم مردم بیکارن چه چیزایی از خودشون در میارن ولی سر خودم اومد .
دوست من هم جنس بازه یا نمیدونم دو جنسست یا هم جنسگرا ، هر چی هست طبیعی نیست . من روم نمیشه به هیچکس بگم کسی باور نمیکنه که اصلا چی بگم، با هم میرفتیم کلاس والیبال .
امروز از ترس نرفتم مدرسمون واسه سال بعد واسه درسای تخصصیمون کلاس فوق العاده گذاشته میترسم برم که اونم بیاد کلا از کار و زندگیم افتادم .
کسی با همچین شخصی سر و کار داشته؟ یعنی پسره؟ پس چطوری تو مدرسه دخترونست؟ من دارم دیونه میشم. شما رو به هر کی میپرستید یه راهی جلو پام بذارید از دستش کجا فرار کنم

پیشنهاد :

ترنس ها نمی تونن بچه دار بشن؟

ممکنه شخص یک تراجنسی یا یک ترنسکشوال باشه

بررسی مسائل دو جنسه ها در ایران

حاضرید با کسی که تغییر جنسیت داده ازدواج کنید ؟

باید تحت جراحی تغییر جنسیت قرار بگیرم ولی امکانش نیست

یه رفیق دارم دختره اما خیلی شبیه پسراست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)