سلام

دوستان عزیز هر کسی اولاً بگه کدوم شهر زندگی میکنه و در مرحله بعد بگه با توجه به شناخت و تجربه ای که داره به نظرتون میشه بدون کمک خانواده و بدون قرض گرفتن و وام گرفتن و اینطور مسائل و فقط با اتکا به درآمد برا کسی در رشته تحصیلی شما و علائق شما و فرصتای شغلی ای که براتون ممکنه بوجود بیاد امکانش هست بشه بعد 10 سال یا 15 سال آدمی مثل شما یه خونه و یه ماشین لااقل در حد سمند برا خودش بخره؟ حالا خونه نشد ماشین رو لااقل بخره.

اگه میشه بگین چطوری با چه شغلی؟

البته لطفاً اینو بصورت متعارف و عرفی ببینید. وگرنه منم میدونم شغلایی هست که اونقدر درآمد داره که نه با 10 15 سال که شاید با یکسال کار بشه یه خونه 200 300 متری حتی با یه ماشین خیلی بهتر از سمند آدم بخره. اما اینطور شغلا استثناء هستند.

منظور من شغلای متعارفی هست که برای هر کسی با توجه به رشتش و علائقش و فضا و جوی که توش هست وجود داره.

خاصتاً اگه دوستان تهرانی به این سوال جواب بدن ممنون میشم چون میخوام اوضاع شهر تهران هم بفهمم با توجه به گرونی خیلی زیاد خونه تو شهر تهران.

البته تمام این بحث صرف نظر از این بعد قضیه هست که رزق دست خداست و برای خدا محال نیست که همین الان نه 10 سال دیگه مثلاً یه میلیارد تومن برا کسی بفرسته و ایشون حتی تو تهران بره یه خونه نسبتاً خوب با یه ماشین خوب بخره. اما خب اولاً خدا در اکثریت قریب به اتفاق موارد اینطور کارای خارق العاده ای رو نمیکنه و ثانیاً سوال من هم صرفاً از بعد دنیوی قضیه و تدابیر و تجارب شخصی افراد هست نه بعد معنوی قضیه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)