سلام.
اخیرا در نظرات یکی از پست ها خوندم یکی از خانم ها که به گفته خودشون شاد و پر انرزی اند نوشتند:
البته من سعی میکنم بعضی وقتا انرژی کمتری انتقال بدم و هیجانم زیاد نباشه به این دلیل که تکراری نشه و شوهرم زده نشه؛ این رفتار رو زمان صلح دارم البته که باعث سوءتفاهم نشه! این مدل بودن هم این حسن رو داره که شوهرم اینجور مواقع بیشتر میاد طرفم! و اینکه  گاهی متین و باوقار بودن رو نشون میدم که اولا بفهمه که میتونم در عین هیجانی بودن بلدم متین هم باشم و دوما فکرنکنه همیشه درحال هیجانم و قدر انرژی مثبت بودنمو بدونه !

نظر بقیه خانم ها هم همینه؟ چون موارد مشابه هم خوندم حس میکنم خانم های خوب دو دسته اند :

کم مهارتند اما هر کاری بلد باشن همیشه میکنن برای رضایت همسرشون که این خوبه و میان این جا میپرسن تا مهارتشون بره بالا

خانم هایی که با مهارتند و این خوبه اما گاهی شیطنت میکنند و میخوان با انجام ندادن اون کارا یه چیزایی رو به همسرشون بفهمونن!!!

یعنی یه دسته میخوان اما بلد نیستن و یه دسته که بلدن اما همیشه نمیخوان انجام بدن . غیر از این دو دسته هم هست؟ هست خانمی که با مهارت باشه و نخواد گاهی با همسرش سرد رفتار کنه تا قدرشو بدونه و ...؟

این دید که نیتشون از کمی سرد رفتار کردن فهموندن چیزی به همسرشون باشه زننده نیست یکم؟
مثلا یه مرد هم بگه من گاهی خساست کنم که خانمم قدر دست و دلبازیمو بدونه! این خوبه؟!!!

کلا نظرتون چیه؟ شما هم همین طورید؟ لازمه واقعا گاهی وقتا سرد شد ؟ این بی انصافی نیست در حق همسرتون ( به خصوص اگر مثل من احساسی باشه ) که از محبت زیاد محروم باشه یه مدت به خاطر کار نکرده؟ برای اینکه بعدا قدرنشناس نشه؟!

ممنون از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)