با سلام

یه سوال برام پیش اومده کمکم کنید.

کسی که آدم به شدت سرد و خشکیه و افسردگی رو در گذشته رد کرده و الانم باهاش درگیره باید چه کنه ؟
من نه محبت کردن بلدم نه به نظر خودم زیاد تا الان دیدم. شاید چون خودم نخواستم. خیلی از دوستام بهم میگن تو اصلا دل نداری. آدم سرد و خشکی هستی.
راستش تا حدی حق دارن خیلی مواردی که که همه معمولا ذوق زده میشن برای من زیاد اهمیتی ندارن.
عادت دارم زیاد خودم به کسی وابسته نکنم. نیاز به وجود یک نفر که بتونم از این حالت  برای همیشه خارج شم دارم. فکر ازدواج بودم ولی راستش اون قدر آدم سرد و خشکی هستم و البته خجالتی که از صحبت کردن درباره ش می ترسم.
منی که اصلا محبت کردن بلد نیستم به نظرتون درسته ازدواج کنم.
وقتی میگم آدم سردیم یعنی واقعا سردم بعضی وقتا خودمم تعجب می کنم .... تو سراسر وجودم نیاز به محبت احساس می کنم. ولی نمیدونم چه کنم......

"میثم"


مرتبط:

چطور دختری پیدا کنم که از من مهر و محبت نخواد؟

از کودکی تحمل نداشتم کسی بهم محبت کنه

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)