سلام
دختری هستم سنم پایین 25 با پسری که سنش پایین 30 هستش ، 6 ماه پیش آشنا شدم اون از اول قصدش ازدواج بود نه دوستی و خانوادش در جریان بود به منم گفت بگو ولی من نتونستم بگم . الان اومده خواستگاری به خانوادم گفتم خانواده من به شدت مخالفن میگن راه دوره؛ تحصیلاتش دیپلم کم؛ کارش (شرکتی) خوب نیست؛ درآمدش کمه و  از این حرفا .
اصلا اجازه اومدن خواستگاری هم نمیدن این پسره هم گفته من هیچ موقع دیگه بعد تو ازدواج نمیکنم به من میگه کات نکنیم شاید پدر مادرت رضایت دادن  .
موندم چی کنم خواهشا راهنمایی کنید در ضمن من خودم لیسانس دارم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)