سلام دختری 25 ساله ام
خیلی احساس کینه نسبت به حرفای خانوادم دارم همیشه از وجود خواهر بزرگترم که جدا شده ناراحتم انقد که احساس میکنم همه دارن به اون توجه میکنن هر کاری میکنه مرکز توجهه و من اصن دیده نمیشم وقتی خونه نیس رابطم با همه خوبه اما وقتی هست همه رفتاراش آزارم میده .

خودم میدونم خیلی بدم اما اینا تاثیر توجهات والدینم به اونا و بی توجهی به منه انقد احساس کمبود محبت داشتم از زمان طلاقش که تو 19 سالگی تو محل کارم با رئیس شرکت دوست شدم این دردا همیشه منو آزار میده مشاوره خوبی هم پیدا نمیکنم که اینارو بگم و شهرمونم کوچیکه.
راستش از شما میخوام که بهم بگین چجوری میتونم بیخیال باشم به خرفا و رفتارا؟
احساس کینه وجودمو گرفته و بعضی وقتا حرفایی که دوس ندارم بهش برنمو میرنمو خودمو خالی میکنم.. میترسم این شرایط واسه خودمو زندگی آیندم رخ بده و تاثیر بزاره

خواهش میکنم کمکم کنین

---------------

سلام

به سوال کننده : لطفا از بخش حذف شده حرفی نزنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)