سلام

من و همسرم خدا رو شکر زندگی خوب و عاشقانه ای داریم. یه پسر ۶ ساله دارم بسیار با هوش و کنجکاوه. من پیش پسرم پوشش مناسب دارم و لباس های خاص برای مواقع دو نفره. سوالم اینکه من و شوهرم زیاد ابراز علاقه می کنیم آیا پیش پسرم درسته که از سر کار که میاد همو ببوسیم ؟ وقتی پسرم در مهمانی ها پوشش نامناسب میبینه چطور ذهنش رو منحرف کنم ؟ لطفا اگر سایتی میشناسید معرفی کنید با تشکر


پاسخ :

سلام

بوسیدن همسر اگه از سر دوست داشتن باشه و شیوه ی بوسیدن خاص نباشه چندان مشکلی ایجاد نمی کنه . بهتره که بعد از بوسیدن همسر ، فرزندتون رو هم به همون صورت ببوسید .

بهترین شیوه بوسیدن فرزند غیر همجنس ، بوسیدن پیشونی هستش . چون اگه قراره به همین روال ادامه بدید با بزرگتر شدن پسرتون ممکنه به مشکل بر بخورید . بوسیدن همسرتون جلوی پسرتون هم به همین منوال باید باشه .


چنین مهمانی هایی برای پسر شما خطرناکه !!! ممکنه بعضی ها بگن ، دیگه زیادی داری سخت میگیری ! باید به عرض شما برسونم که یکی از زمینه ی خودارضایی و به انحراف کشده شدن پسرها در دوران بلوغ دیدن همین صحنه هاست . الان کاری نمی تونه بکنه ولی در حافظه اش ضبط میشه و مثلا در 16 سالگی اون تصاویر میرن سراغش . بچه ها ضبط می کنن و بعد پخش می کنن . چرا در دین اسلام گفته میشه در اتاقی که نوزاد خوابیده آمیزش نکنید . چون اون صدای نفس ها و سر و صداها رو میشنوه ، ضبط می کنه و بعد که بزرگ شد بهشون واکنش نشون میده .

بچه ها از وقتی در رحم مادر هستند قدرت تشخیص دارند . به بچه رو وقتی میبری اسباب بازی فروشی از چه رنگی خوشش میاد ؟!

معمولا از قرمز و صورتی ! چرا ؟ چون تنها رنگی که از دوران جنینی به خاطرش مونده همین رنگ هاست . شاید یکی از دلایل این که طرفداران رنگ قرمز در جامعه بیشترن همین باشه .

پس حواستون باشه که پسرتون چه چیزهایی رو ضبط می کنه .

در ضمن سری هم به لینک زیر بزنید مطالب خوبی داره :

تربیت جنسی فرزندان

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)