سلام دوستان.... نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق انشاالله...
دوستان یه چیزی میخواستم بپرسم.... من طبق سخنرانی های دکتر فرهنگ که گفته بود خصوصیات مرد مورد علاقتونو برای خدا بنویسین و همینطور پستایی که پرتوی خورشیدی عزیز گذاشت در رابطه با قانون جذب یه مدت فکر کردمو بعد خصوصیات همسر ایندم رو برای خودم تصور کردم.
حالا میخوام این خصوصیاتو برای شما بگم ببینم نظر شما چیه؟ بنظرتون خیلی ایده ال گراست یا خوبه؟ و اینکه آیا میتونم مردی با این ویژگی ها پیدا کنم یا  نه....
اینم بگم این خصوصیاتو بر طبق اهمیتشون براتون مینویسم.

1. حتما حتما ادم معتقدی باشه... اما از نظر اعتقادات مذهبی هم کفو باشیم... یعنی نه از من خیلی پایین تر باشه نه زیادی بالاتر...معتدلو میانه رو (اینکه ادم معتقدی باشه مهمترین خواستمه. یعنی اگه بی اعتقاد باشه همه چیزشم خوب باشه چون میدونم با هم نمیسازیم مجبورم رد کنم)، ترجیحا گذشتش پاک باشه چون خودم گذشته پاکی دارم. ولی اگرم نبود توبه کرده باشه و چند سالی کارهای اشتباهش رو ترک کرده باشه...

۲. اخلاقش: هم خیلی مهربون باشه هم شوخ و خوش مشرب. محکم باشه و بتونم بهش تکیه کنم. اقا و متین در حظور دیگران و برونگرا و شاد و با انرژی مثبت پیش خودم. رومم غیرت داشته باشه. خسیس یا بد دلم که طبیعتا نباشه. منطقی و اهل حل مشکلات با حرف باشه. احترام خیلی خیلی زیادی به خانوادش بذاره و دوسشون داشته باشه ولی تو تصمیم گیریا اجازه دخالت به کسی نده. مشورت اشکال نداره ها ولی اینجور نباشه که منتظر باشه دیگران براش تصمیم بگیرن. گرم مزاجم باشه. بچه ام دوست داشته باشه چون خودم عاشق بچشم. کلا مرد زندگی D= البته طبیعتا انتظار ندارم هیچ ویژگی بدی نداشته باشه. ولی اونایی که برام مهمه رو داشته باشه خصوصیات بد رو باهم کم کم حل میکنیم. بهرحال منم بی عیب و ایراد نیستمو تلاش میکنم برای بهتر شدن.

۳. از ته ته ته دلش دوستم داشته باشه. هرجور که هستم. منظورم اینه که خودمو دوست داشته باشه. یعنی بی عشق و علاقه نیاد جلو بگه حالا شاید بعدا خوشم اومد. واقعا منو بخواد. بدونم که بهم تو قلبش حس و کشش داره.

۴.از نظر ظاهر قدش از من یه سرو گردن بلندتر باشه... که شامل قد 175 تا کمی بالاتر میشه که فکر نکنم زیاده خواه باشم. فکر کنم این قد، قد متوسط مردای ایرانی باشه. از نظر چهره به دلم خیلی خیلی بشینه. به این معنی نیست که زیادی خوشگل باشه. کلا به دلم بشینه و چهره مردونه و جذابی داشته باشه. جوری که به دلم بشینه.(حتی اگه از نظر بقیه معمولی باشه). هیکلشم نه چاق باشه نه لاغر خوب باشه. اگه ورزشکاری باشه که خیلی برام جذابه ولی نبودم مشکلی ندارم.

۵. خانوادش خوب و مهربون باشن باهام. دوستم داشته باشن. منم حسابی میخوام تلاش کنم عروس خوبی براشون باشم. چون من خانواده و فامیل شلوغی ندارم ولی عاشق مهمونیم ترجیه میدم اونا شلوغ و پر جمعیت باشن :)
6. شغل خوب داشته باش. درامدشم متوسطم باشه هیچ اشکالی نیست.همینقدر که دستمون به دهنمون برسه محتاج خانواده هامون نباشیم. ولی ماشین نداشته باشه ام مهم نیست. خونه ام میتونیم اجاره کنیم یا اگه پسنداز کافی داشته باشه یه نقلی بخریم. کلا ترجیحم اینه از خانواده ام یکی دو پله از نظر مالی بالاتر باشن. ولی اول زندگی انتظار ماشین مدل بالا و خونه بالاشهر ندارم.

اینا چیزایی بود که برام مهمه. یه سری معیارای فرعیم دارم که انقدرام برام مهم نیست ولی اگه داشته باشه نور علی نوره. حالا بنظرتون اینا زیادیه؟ باید کمتر از اینا رو بخوام؟ با توجه به اینکه اگر مرد مورد نظرمو پیدا کنم حاضرم جونمم براش بدم و هر کاری که از دستم بر بیاد براش انجام بدم تا از هر لحاظ در ارامش و تامین باشه.
ولی میترسم چنین مردی هیچ وقت سر راه زندگیم قرار نگیره. من.زیاد تو فکر و خیال نمیرم و زندگی فانتزی تو ذهنم درست نمیکنم. اما خوب این چیزا رو دوست دارم شوهرم داشته باشه. نمیخوام بعدنا حسرت بخورم. اما نمیدونم این چیزی که من میخوام زیاده خواهیه یا ممکنه چنین کیسی ازم خواستگاری کنه. نظر شما چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)