سلام
یه سوالی داشتم که خیییییییلی ذهنمو مشغول کرده
بنده به مدت 2 سال استمنا میکردم و گاها به 6 بار!! در روز هم میرسید سوالات:
1 - من الان یه 3 ماهی میشه که پاکم و از خدا شاکرم ولی یه مشکلی که برام پیش اومده اونم اینه که من در حالت طبیعی و هوشیاری کامل ازم یک مایع شیر موز مانند که بسیار شبیه به منی هست خارج میشه یا مثلا هنگام ادرار ازم همون ماده خارج میشه تو رو خدا دوستان بگین من مشکلی دارم؟ یا بدنم داره به استمناهایی که قبلا کردم عکس العمل نشون میده؟؟
2- بنده الان 1 ماهی میشه که جنب نشدم چرا اینطوری نمیشم؟؟؟؟ من که خیلی وقته استمنا نمیکنم پس مشکل چیه؟؟
3 - دوستان با توجه به چیزایی که تو سایتا درباره ی عوارض خودارضایی میگن چقدر حرفاشون صحت داره؟؟؟؟؟؟ مثلا کمر درد ، گودی زیر چشم ، از دست دادن تمرکز ، از دست دادن حافظه ، لرزش دست ، از بین رفتن زیبایی و ... (بنده خودم فقط زود انزالی و لرزش دست و نابود شدن حافظه رو تجربه کردم آیا مابقی صحت داره یا یه مشت دروغه؟؟)
4 - آیا من این کا رو ترک کنم بازم میتونم مث روز اولم باشم؟؟ شاد و سر زنده؟؟ تو رو خدا جواب بدیم من یکم وسواس دارم میترسم خدای ناکرده بلایی سرم بیاد یا عوارضش بمونه و منم تا آخر عمر پشیمون .
در مورد شماره 1 و 2 باید بگم که من گاها شده که مواد گرم بخورم ولی نه جنب شدم و نه اصلا ربطی به اون مایعی که ازم خارج میشه نداره آخه بعضی اوقات اصلا چیزایی گرم نمیخوردم ولی بازم اینطوری میشدم
مرسی دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)