سلام
دختری ۱۷ساله هستم و یه مشکل مسخره دارم! البته شاید  لوس بنظر بیاد اما برا من دیگه تبدیل به معضل شده. من یه ترس خیلی وحشتناک و قدیمی از آسانسور دارم
یعنی وقتی بچه بودم تو اسانسور گیر کردم و چون کسی خونمون نبود تا یه ساعت اونجا بودم. که البته تو فاصله چند روز بدشم در اتاقم گیر کردم و دیگه هیچی...
یعنی الان در حدی از آسانسور میترسم که تا اسمش میاد دستام شروع میکنه به لرزیدن. وقتی سوارش میشم همش فک میکنم الانه که گیر کنه و امکان نداره که کسی منو این تو پیدا کنه.
بدبختی اینه چون یکمم مغرورم برام خیلی نقطه ضعفه مخصوصا هر جا میریم خانوادم با آسانسور میان و من با پله.
معمولا تا شش طبقه رو با پله میام، ولی طبقات بیشتر دیگه مجبورم
وقتیم گیر میکنم پاهام به شدت شروع به لرزیدن میکنه نفسم بند میاد فشارم به شدت میافته همشم میگم امکان نداره در بیام.
از این حالتام متنفرم...
اصلا یه سوال...

واقعا دو روز دیگه، کسی حاضره با این کنار بیاد ؟؟؟
واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)