با عرض سلام
خانمی هستم مجرد 34 ساله خواستگاری دارم هم سن خودم .این آقا قبلا ازدواج کرده و از همسر قبلیش جدا شده و متاسفانه بیماری دیابت نوع I هم دارند. مساله مهریه برای ایشون خیلی مهمه و نظرشون 14 تا سکه است.

علتش هم اینه که میگه در توانم نیست . چون متاسفانه خانم قبلیش مهریه اشو گرفته ( 14سکه ) حالا باعث ترس این بنده خدا شده که همه زنها از مهریه به عنوان ابزار علیه مردها استفاده می کنند. واقعاً موندم چکار کنم و نمی تونم تصمیم بگیرم . خواهش می کنم با نظرات خودتون کمکم کنید بتونم تصمیم بگیرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)