با سلام خدمت همه دوستان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما.
به نظر شما رعایت چه مسایل اخلاقی و رقتاری در شروع زندگی ( دوران عقد ) و در کل زندگی مشترک لازم هست که میتونه در ادامه زندگی هم بسیار تاثیر گذار باشه؟

برای مثال
*من هیچ وقت نمیخوام با حساسیت گوشی یا لپ تاب همسرم چک کنم چون شاید فکر کنه بهش اعتماد ندارم
*یا اینکه اگه بخواد هر چند وقت یک بار با دوستانش باشه مخالفتی نکنم
*اگر کاری مطابق میل من انجام نداد طوری رفتار کنم که راحت بهم بگه و در موردش حرف یزنیم تا اینکه به خاطر بدخلقی من بعدها پنهان کنه
 *با توجه به اینکه آقایون کلی نگر هستند شاید متوجه خیلی مسایل نباشند برای مثال افزایش ناچیز در وزن و ظاهر . در موردش باهاش حرف نمیزنم که حساس نشه
* و یا اینکه یا خانواده اش با اخترام و مهربونی رفتار میکنم مثل خانواده خودم
و ....

بارها از خیلی خانم های متاهل سن بالا شنیدم اینکه مثلا اگه از اول اون کارو انجام داده بودیم الان  همسرمون این عادت بد یا بدخلقی نداشت و بالعکس. علت پرسیدن این سوال هم نگرانی من از این بابته.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

"افسانه"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)