سلام

نمازه و روزه هاتون قبول درگاه حق.

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه و تسلط کامل رو همسرم داره.
لطفا راهنماییم کنید.

پاسخ :
سلام
احتمالا اون به چشم رقیب به شما نگاه می کنه و قصد داره شما رو شکست بده !!!
شما این دید رو نداشته باشید . هر موقع کاری برای همسرتون انجام داد ازش تشکر کنید . به همسرتون بگید به خاطر لطفی که میکنه براش هدیه ای بخره .

در شرایط مشابه ، عروس ها میگن اون می خواد منو ضایع کنه و ...
قبول ! بذارید حس کنه شما رو شکست داده ، اگه دیدش اینه که باید برتری خودش رو به شما اثبات کنه ، بذارید به این قله از موفقیت برسه .

رقابت با یه حریف ضعیف لذتی نداره ! نمیگم شما ضعیف هستید . بذارید اون حس کنه ضعیف هستید .
اگه چنین دیدی داره کمتر سعی می کنه خودش رو به شما اثبات کنه و طبیعتا کمتر شاهد روحیه "هوو دیدن" شما رو خواهد داشت .

معمولا مادرشوهر ها در شرایط شما یه تفکر دیگه ای هم دارند . بعضی ها فکر می کنن عروس می خواد که پسرش رو ازش دور کنه !
این هم می تونه دلیلی بر رفتار مادرشوهرتون باشه . روی این زمینه هم کار کنید . یعنی سعی کنید باز هم حساسیت به خرج ندید . حتی اگه شده باهاش همراهی کنید و مثل مورد قبل ازش تشکر کنید .
ببینید چه کارهایی می کنه ، گاهی اوقات خودتون پیش قدم بشید . مثلا فرض کنید شوهرتون فلان غذا رو دوست داره و هر وقت به خونه ی مادرشوهرتون میرید همون غذا رو جلوتون میذارن !
شما قبل از این که به خونه اش برید زنگ بزنید و بگید میشه فلان غذا رو درست کنید ؟!

این یه مساله بین شما و مادرشوهرتون هستش . هرگز هرگز هرگز پای شوهرتون رو وسط نکشید . اون رو در برزخ انتخاب شما یا مادرش قرار ندید . هر کدوم جایگاه خودتون رو دارید . بذارید وسط بمونه . اگه سمت شما بیاد ممکنه اون ناراحت بشه ، اگه سمت اون بره ممکنه شما ناراحت بشید !

نتیجه ی عدم رقابت با مادرشوهر با حفظ حرمت خودتون ، این میشه که اون شما رو وارد تیم خودش می کنه !
وقتی هم تیمی شدید تازه مزه داشتن یه مادر شوهر خوب رو حس می کنید . متاسفانه میشه گفت اغلب اختلافات عروس ها و مادرشوهرها سر همین قضیه ی هم تیمی نبودنه !
انتظار این که مادرشوهر بیاد وارد تیم عروس بشه ، جنبه خوبی نداره ، بالاخره اون بزرگتره و احترامش واجب .
حتما دیدید که یه مادرشوهر ، با یه عروسش رفقیه و با یه عروس دیگه اش دشمن !
مادر شوهر آدم بدی نیست ، اگه بد بود با اون عروسش رفتار خوب و انسانی نداشت ! پس مشکل سر اینه که یک عروس رو رقیب می بینه و یکی دیگه رو رفیق !
موفق باشید


مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)