سلام دوستای خوبم.

اولا تشکر میکنم از همتون. وجود شما دیدگاه منو نسبت به زندگی مشترک کلی تغییر داد. بهم نشون داد هنوز هستن ادمایی که اسیر سرعت و روزمرگی زندگی نشدن و زندگی با خدا، آرام و صیمیمی رو هدفشون قرار دادن و نه خیلی چیزای دیگرو . اسم نمیبرم که شرمنده شما بخاطر فراموشکاری نشم.

اما درخواستم چیه ازتون. اولا بگم من یکی از کاربرای نسبتا ثابت و شاید شناخته شده ایی براتون هستم. ولی فعلا اجازه میخوام به عنوان برادر ناشناستون باشم. خودم خیلی برای راهنمایی دوستای گلم البته اگر اطلاعات و سوادم اجازه بده ، پست گذاشتم.

دوستای خوبم من بعد از چند مورد آشنایی، فکر کنم نیمه گم شده زندگیمو پیدا کردم. نظر اولیه ایشون هم خدا رو شکر مثبته. دلم میخواد در ادامه حداقل چند جلسه دیگه برا آشنایی وقت بذارم . البته نظر خانواده دختر اینه که یکم زود همه چیز و رسمی کنیم.
حالا از شما میخوام هر چیز مفیدی که به نظرتون و از تجربیاتتون پی بردین که در چند جلسه اول باید حتما بهش پرداخت رو ذکر کنید. دلم میخاد یه مشورت کلی از دوستای خوبم قبل شروع این موضوع بگیرم. بیشتر هدفم اینه که از مجموع نظراتتون به یه تعادلی برسم. وگرنه خودم حتی روی کاغذ میدونم که باید دنبال چی باشم.
ببخشید کارتون و سخت کردم. میدونم یکم روی سوالم مبهمه. شما فقط شاخص ترین مباحثو لطف کنید ذکر کنید. من جمع بندی میکنم تو ذهنم.
دعا هم برا برادر اشناتون یادتون نره. لطفا
همتون عاقبت به خیر بشین. آمین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)