سلام
طاعاتتون قبول
راستش من 5 ساله خواستگاری دارم که مرتب میرن و میان ولی آقا شغل ثابتی فعلا نداره و خانوادش میگن من جواب مثبت بدم تا هر وقت که کار ثابت پیدا کردن رسمی بشه و عقد و ... من همون 5 سال قبل جواب مثبتم رو غیرمستقیم داده بودم ،ایشون پسر خیلی خوبی هستن . من متاسفانه خیلی گرمم و واقعا اذیت میشم.
الان 5 ساله منتظرم کار ثابت پیدا کنن. خانوادم تقریبا ایشونو همسرآینده ام میدونن و خواستگار دیگه ای نباید بیاد و ...
الان من با این نیاز شدیدم چیکار کنم؟ اگه به گناه بیفتم تقصیر کیه؟؟ گردن اون آقا نیست واقعا؟؟ در صورتی که من ایشون رو همین طوری هم قبول دارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)