سلام

من دختری ام 24  25 ساله  . حدود یک سال پیش از همسرم که پسرخاله ام بود جدا شدم زمانی که نوجوون بودیم پسر خاله ام یعنی شوهر سابقم با دختر داییم دوست پسر دوست دختر بودن اما بعدها رابطه شون بهم خورد زمانی که 21 سالم بود پسرخاله ام بهم ابراز علاقه کرد .

منم ازش خوشم میومد هم اوضاع مالی خوبی داشت و ظاهر جذاب و هم خوش قیافه با هم ارتباط برقرار کردیم و حدود دو ساله پیش ازدواج کردیم خیلی بهم علاقه داشتیم همه چیز داشت خوب پیش میرفت تا چند ماه بعد متوجه تغییراتی تو رفتارش شدم .

با کمک یکی از دوستام فهمیدم دوباره با دختر داییم ارتباط برقرار کرده .  اوایل منکر میشد و میگفت هیچی بینشون نیس منم دیگ چیزی نگفتم اما چند وقت بعد دو بار این اتفاق افتاد ایندفعه منکر نشد منم بی بر و برگشت گفتم طلاق میخوام  و طلاق گرفتم بعد از اون رفتم یه شهر دیگ ادامه تحصیل دادم مهریه ام زیاد بود و تونستم باهاش یه زندگی مستقل درست کنم .

چند وقت پیش با یه پسر تو دانشگاه آشنا شدم پسر خوبیه از هر لحاظ ، دو هفته پیش منو بطور رسمی از خانواده ام خواستگاری کرد وقتی شوهر سابقم اینو فهمید تهدیدم کرد که میکشمت و اینکه منو دوستداره و نمیتونم جز اون با کس دیگه ای ازدواج کنم .

نمیدونم چرا اما ازش ترسیدم من دیگه علاقه و اعتمادی بهش ندارم و قصد ازدواج دارم واقعا نمیدونم چیکار کنم راهنماییم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)