سلام

در گذشته به خاطر اضطراب شب امتحان با تجویز پزشک قرص ضد اضطراب ( آلپرازولام نیم میلی شبی نصف قرص ) مصرف می کردم. متاسفانه سر خود به خوردن قرص ادامه دادم.

تا اینکه پزشک از من خواست به دلیل عوارضی که می تواند به علت مصرف طولانی مدت و سر خود ایجاد کند، هر چه سریع تر آن را ترک کنم.

در حین ترک قرص بودم که نامزدی کردم. نامزدم از این موضوع با خبر بود. تا اینکه در زمان نامزدی، یکی از زن عموهایم از طریق دوستش با مادر شوهرم تماس گرفته و موضوع را به او می گوید ( که دختره قرص اعصاب می خوره و اگه یه شب نخوره حالش بد میشه).

چند وقت بعد نامزدی ما به هم خورد، نه صرفا به این دلیل، بلکه بیشتر بخاطر بی ثباتی شخصیتی و دهن بینی همسرم که علیرغم اطلاع قبلی از این مساله یا سایر موارد دیگر باز تحت تاثیر حرفهای مادرش و سایرین بود و مدام از  اینکه ازدواج کرده بطور مستقیم و غیر مستقیم ابراز پشیمانی می کرد. خودش و مادرش آنقدر با حرفهایشان آزارم دادند تا مجبور به طلاق شوم. البته این قضیه سر دراز دارد.
حالا بعد طلاق چیزی که مرا آزار می دهد حرف زن عمویم است. از این نگرانم که همانطور که این موضوع را به دوستش و مادرشوهرم گفته پس حتما آن موضوع را به خواستگاران دیگرم و سایر دوستانش خواهد گفت. به نظر شما آیا با زن عمویم تماس بگیرم و از او خواهش کنم که دست از اینکارش بردارد؟

یا اینکه حتی مطرح کردنش باز خودش حاشیه ساز شده و ممکن است دوباره بعد مدت ها زبان باز کند؟ اصلا حالا بعد گذشت یکسال اصلا دیگر فایده ای به حالم دارد؟ متاسفانه من در یک شهرستان زندگی می کنم و با توجه به ویژگی دختر بودنم حرف و حدیث مردم برایم اهمیت دارد. چگونه نسبت به محیط و اطرافیانم خوش بین باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)