سلام
من یه اختلال جنسی دارم که قابل درمان نیست برای همین اختلال هیچ گرایشی هم به جنس مخالف ندارم اما میخوام که ازدواج کنم و یه رابطه زناشویی معمولی مثل همه آدمای سالم داشته باشم.

میخواستم بدونم که میتونم برای شوهرم فیلم بازی کنم که از رابطه باهاش لذت میبرم؟ و سوال بعدیم هم اینه که اگه شخصی یه اختلال جنسی مثلا همجنس بازی داشته باشه اگر بر فرض درمان بشه گرایشش به جنس موافق، میتونه بعدا در یک روند درمانی به جنس مخالف گرایش پیدا کنه؟ این رو لطفا کسایی که روانشناسن یا ازین قضیه سر در میارن جواب بدن .
لازم به ذکر میدونم بگم که اختلال من همجنس بازی نیست
ولی خواهش میکنم که به سوالاتم جواب بدین من الان چند تا خواستگار عالی دارم و خونوادم فشار میارن که ازدواج کنم ولی من بخاطر همین مسئله همش رد میکنم .
میخوام بدونم میتونم همیشه برای شوهر آیندم تظاهر کنم که از رابطه باهاش لذت میبرم و ...؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)