سلام

من بیست و چند سالمه ، مشکلم اینه که نسبت به نامزدم بدبینم ، یک ساله نامزدیم ، شاید دلیلش راستگویی زیاد ایشون باشه که در مورد خواستگار های قبلیشون یا چیز های دیگه ای که نیاز نمیبینم اینجا مطرح کنم از همون اوایل همه چی رو به من گفت .
 البته اصلا چیز های بدی نبود توی گذشتشون ولی چیز هایی مطرح شد که من حساس شدم ، به هر حال بگذریم از علت ایجاد این شک و بدبینی که البته میدونم همش الکیه و ایشون کار بدی نمی کنن ، می خواستم راهنمایی کنین که چطور میتونم این حساسیتم روی ایشون و نگرانیم ( غیرت زیادی ) و بد بینیم رو کم کنم و کم کم حل بشه

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)