سلام
من یه دختر هجده سالم که دارم اعتقادمو به همه چی از دست میدم.
از اول ماه رمضون همه روزاشو روزه گرفتم. ( با اینکه دوستام هیچ کدوم روزه نمیگیرن ) یه خواهربزرگترم دارم که اصلا روزه نمیگیره ولی از نظر مامانم قدیسه است. مامانم خیلی بین من و اون فرق میذاره. به من میگه تو آشغالی ( فکر میکنه چون توعمرم یبار با پسر  تلفنی دوس بودم پس اشغالم ) به خواهرم میگه بیچاره نمیتونی راحت غذا بخوری ( یعنی جلوی جمع!)
خواهر من با پسری دوست بود. بهم وب کم میدادن. با لباس باز میرفت جلو دوربین وب کم.
بعد مامانم این خواهرمو که اینطوریه . نه نماز میخونه نه روزه میگیره فرشته آسمونی میدونه. جونشو واسش میده. خیلی تبعیض قائل میشه. بهشم میگم منکر نمیشه.
مامانم سحری هم درست نمیکنه. افطارم یه غذای ساده.( با اینکه فقیر نیستیم!)

دیگه دارم اعتقادمو کلا از دست میدم. دیگه نمیخوام روزه بگیرم. همه فقط ظاهرو نگاه میکنن. خیلی حس بدیه وقتی مادرت، نزدیک ترین کست قبولت نداشته باشه. خیلی دلم گرفته. به نظرتون من چیکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)