سلام

نماز روزه هاتون قبول درگاه حق باشه انشاالله
دوستان من دخترم. مدت هاست خیلی دوست دارم بینیمو عمل کنم. بینیم قوض داره و کمی بزرگه. نمیخوام عروسکی یا خیلی کوچیک شه فقط میخوام قوضش برداشته شه و یکم کوچیکترشه. شک ندارم اگر این اتفاق بیفته چهره م خیلی قشنگ تر از قبل میشه.
اما پدر و مادرم شدیدااا با این کار مخالفن. تا حدی که حتی حاضر نیستن حرفمو بشنون. تا میخوام بحثو شروع کنم سریع و خیلی محکم مخالفت میکنن و حتی نمیذارن من حرفمو تموم کنم. پدر و مادرم ادمای غیر منطقی نیستن ولی حرف عمل بینی که میاد کلا حاضر نیستن حرفمو بشنون چه برسه قبول کنن.
خودمم بخاطر دانشگاه پیش نیومده برم سر کار . حتی اگه برمم تا بخوام اون حقوق کمو جمع کنم چند سال باید صبر کنم. مادر پدرمم انقد مخالفن که حاضر به رضایت نیستن چه برسه که پول بدن.
بنظرتون چطور راضیشون کنم؟ اصلا راهی هست؟ خواهش میکنم نگین اعتماد بنفست کمه و عمل نمیخواد رو اعتماد به نفست کار کن. چون اصلا بحث اعتماد بنفس نیست. 

وقتی میدونم با یه تغییر کوچیک چهرم کلی عوض میشه و بهتر میشه نمیتونم قیدشو بزنم. حتی چند بارم سعی کردم به سبک گریم بینیمو کوچیکتر نشون بدم ولی قوضش از نیم رخ واقعا بده. چهرم از رخ خوبه ولی نیم رخم اصلا. خوب یه تغییر مثل این میتونه کلا چهرمو عوض کنه آخه ایرادش چیه؟ بنظرتون چیکار کنم تا راضی بشن؟ خودم که کلا ناامید شدم :(


بیشتر بخوانید ...

بزرگ بودن بینی پسران برای دختران چقد اهمیت داره؟

برای جراحی بینی وسوسه شدم، ولی جراتش رو پیدا نکردم

از کسانی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)