سلام

من یه دخترم *2 ساله ام
الان دقیقه وسط دو راهی گیر کردم...
بین آدمی که خود من دوستش دارم اما در مورد اینکه چقدر دوستم داره یا چقدر بهم اطمینان داره نه میتوانم مطمئن باشم نه میتونم میزانش و بدونم... از لحاظ شرایط فرهنگی و مذهبی هم یکم تفاوت داریم اما من این فرد و دوست دارم...
و بین ادمی که خودم بهش احساس خاصی ندارم اما ممیدونم و ممطمئنم هم خیلی خیلی دوستم داره هم اعتماد داره بهم...با اینکه چند سال پیش جواب نه گرفته ( البته من حتی اجازه ندادم بیاد حرف بزنه ) اما هنوز پای حرف و دوست داشتنش هست و از لحاظ فرهنگی مذهبی عقاید نزدیک تری داره بهم...
احساسم میگه اونی که دوسش دارم
عقلم میگه اونی که دوستم داره و این موضوع و خیلی مسائل دیگه رو بهم ثابت کرده...
نظر شما چیه؟
اگر فرد دومی نظرتونه , چیکار کن که اونی که دوسش دارم ، کامل فراموش کنم که ....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)