سلام
من دختری 30 ساله هستم. موقعیت اجتماعی و شغلی خیلی خوبی دارم و از لحاظ مالی کاملا مستقلم. پنج سال پیش از همسرم جدا شدم. یک سال قبل یا پسری آشنا شدم که از هر لحاظ با هم تفاهم داشتیم و قرار ازدواج گذاشتیم.

البته از لحاظ تحصیلات و شغلی ایشون نسبت به من در سطح پایینتری قرار دارند. خانواده ایشون بر خلاف تصور ما به دلیل طلاقم مخالفت شدید کردند و ایشون هم تلاش زیادی نکردند چون معتقدند خانوادشون در هر شرایطی با هم ازدواج کنیم زندگیمونو خراب میکنند.

تو این مدت دو ماهه خیلی اذیت شدم که چرا ایشون به راحتی از من گذشتند. از یه طرف به نظر خودم کسی که در مراحل اولیه جا خالی کنه مسئولیت پذیر نیست از طرفی اخلاق ایشون رو به نسبت دوست داشتم و فکر میکنم شاید دیگه کسی پیدا نشه که بتونم اینقدر باهاش تفاهم داشته باشم.
لطفا منو راهنمایی کنید به نظرتون من سعی کنم رابطه رو نگه دارم یا بی خیال شم. هر چند سه ماهی هست که با هم ارتباطی نداریم و از هم بی خبریم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)