سلام
من یک دختر 24 ساله ای هستم  رشته تحصیلیم شیمی کاربردیه و پارسال لیسانس گرفتم من مشکلی که دارم اینه با این که یک سال فارغ التحصیل شدم اما خانوادم اجازه نمیدن متناسب با رشته تحصیلیم توی کارخونه های مواد غذایی و یا جای دیگه کارکنم البته اینم بگم ما تو یه محیط کوچیک زندگی میکنیم ومادرم میگه حرف در میارن که دختر فلانی میره کار میکنه!!
وضعیت مالیمون هم تقریباخوبه ولی همه اون چیزایی ک من احتیاج دارم در اختیارم نمیذارن:(

خب حالا دوستان به نظرتون من چه جوری میتونم خانوادمو و مخصوصا برادرم و قانع کنم که من هم دوست دارم حقوقی داشته باشم وبتونم اون چیزایی که لازمم هست برای خودم فراهم کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)