باسلام
شمارا به خدا کمــــــــــــــــک
ما ازدواج مون فامیلیه 2 ساله عقدیم از اول مشکلات خانوادگی خیلی زیادی داشتیم از حرفای خاله زنکی تا الان بار خیلی از مشکلات و حرف و حدیث ها را به خاطر شوهرم تحمل کردم .

از خیلی از توهینا و حرفایی که خونواده شوهرم درباره من و خونوادم زدن به خاطر دوست داشتنش گذشتم سالها بود که دست از سرمون بر نمی داشتن شوهرم ادعا میکنه عاشقمه ولی خیلی خاله زنک و دنبال حرف خونوادشه .

مادرش اصلا رابطه خوبی با ما و کل خونواده مون نداشته و نداره ولی خونواده من همه جوره حامی شوهرم بودن تا زودتر بریم سر زندگی مون اما الان دوباره بعد از مدتی که حدود یک ماه با هم قهر بودیم سر همین مسایل دوباره بینمون اختلاف پیش امده و الان شوهرم رفته درخواست طلاق داده نمیدونم باید چیکار کنم ؟

هم شوهرم دوست دارم هم از این زندگی که چه عرض کنم جنگ خسته شدم و حاضر نیستم غرور خودم و خونوادم را دوباره بشکنم .

اخلاق شوهرم خیلی بده و مدام دنبال حرفای پوچ و خاله زنکه و انگار آرامش بهش نمیسازه همیشه مثل دشمن باهام رفتار میکنه به خاطر همین کاراش بهش اعتماد ندارم .

فقط دنبال خبر واسه مامانشه . از همه شون متنفرم فقط بلدن حرف درست کنن ولی نمی دونم چیکار کنم ؟


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)