سلام

من دختری 19 ساله هستم از وقتی اومدم این سایت خیلی چیزا یاد گرفتم چیزایی که واقعا لازم بوده و من اصلا بلد نبودم .

یک سالی میشه که از کنکور دادن و مجبوری درس خوندن راحت شدم و الان که دانشجو هستم خواستم یکم اطلاعاتمو در زمینه جنسی و برخورد با همسر بالا ببرم تا برای ازدواجم مشکل نداشته باشم.

راستش من در خانواده ای بزرگ شدم که هر روز درش دعوا بوده پدر و مادرم هر روز با فحشو داد و تهمت با هم حرف میزدن ، طلاق عاطفی داشتن و مادرم همیشه همیشه تو اتاق من بود با بابام دعواش میشد میومد اتاق من میشست و شبا هم کلا همیشه پیش من میخوابه . چون چند تا برادر بزرگتر تو خونه دارم همیشه لباسای خیلی پوشیده داشته و هیچ وقتم نه بابام به مامانم و نه مامانم به بابام حرفای محبت آمیز نمیزدن که منم یاد بگیرم چون همیشه تو خونه دعوا بود و منم به نوعی همیشه در صحنه دعوا حضور داشتم فرصت شیطنت و نشاط و شوخی کردن و بازیگوشی نداشتم .

همش مواظب بودم یکی یکی و نکشه هیچ وقتم خواهر بزرگتر یا یه شخص همچینی نبوده که در مورد زندگی باهاش حرف بزنم من خیلی چیزا بلد نیستم مثلا نمیدونم لوندی دقیقا چیه؟
شوخی با همسر چیه و من باید چه کار کنم؟
مردا از چه جور رفتارای خانما خوششون میاد؟
 معمولا کسی باهام رفتار حمایتگرانه نداشته و همیشه خودم مراقب خودم بودم وقتی مردیو میبینم که خیلی به خانمش محبت میکنه تعجب میکنم و خودمو لایق این رفتارا نمیدونم
تو جمع چجور باید با همسرم برخور کنم؟
مطالبی راجع به طنازی خانما تو این سایت خوندم ولی به نظرم کافی نیست.
من قبل ماه رمضون خود ارضایی داشتم شدید الان سعی کردم ترکش کنم در ضمن من برای یاد گرفتن مطالب سریال میدیم که شرقی بودن و صحنه ناجور نداشتن فقط در حد بغل کردنو بوسیدن بود .

اما خیلی طنازی و برخوردای جالبو ازشون یاد میگرفتم که البته منجر به خود ارضاییم میشد ،به نظرتون اگه موجب تحریک بشه اما جلو خودمو بگیرم و خودمو ارضا نکنم اشکال نداره نگاه کنم؟ اگه کتابی یا سایتی میشناسین که میتونه کمکم کنه بهم بگید لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)