سلام به خانواده برتریها
سلام به همه آقایون و یه سوال
من بنظر خودم دختری منطقی و واقع گرا هستم یعنی شرایط طرف مقابل برام قابل درکه ولی دو مورد برام پیش اومده ممنون میشم راهنمایی کنی
چند تا از همکارای من ( با فاصله زمانی البته ) سعی کردن پا پیش بذارن که به یکی شون اصلا احساسی نداشتم و اون دو تای دیگه هم هم خودشون پا پیش میذارن هم ساز مهاجرت میزنن میدونن من اهل مهاجرت نیستم و در عین حال برای حفظ سمت و ارتقای شغلی میخوان دیگران رو دک کنن
من ادم آویزونی نیستم این حضرات با سایر همکارای خانم مجرد اهل گشت و گذارن و خب باید سر کیسه شون رو شل کنن
حالا برادرای عزیز سایت منو راهنمایی کنید با پسر مجرد که همکار یا رئیسته یه اشاراتی هم داره پا پیش میذاره پا پس میکشه ساز خارجه میزنه باید چطور رفتار کرد؟

یه مشاوری میگفت اون آقا جون فهمیده بهش تمایل داری احساس ناامنی کرده برای همین  به زبون میگه مهاجرت در عمل داره شغلش را اینجا تثبیت میکنه؟
من چطور باید رفتار کنم که آویزون محسوب نشم ؟ بی تفاوت محسوب نشم؟
الان رابطه من با استادم کاملا تحصیلی ولی نمیخوام ایشون فکر کنه من به ازدواج فکر نمیکنم از طرفی هم نمیخواهم فکر کنه دختر شل و آویزونی هستم استادم غیر مستقیم ( برعکس اشاره مستقیم همکارام) اشارتی داره
برادرای متاهل و مجردم این خواهرتون را راهنمایی کنید لطفا و پیشاپیش ممنون


مرتبط :

نمی خوام آقایون فکر کنن دختر آویزونی هستم

می خواستم زیاد آویزون شوهرم نباشم ولی اون بد برداشت کرده

اگه دختری واقعا عاشق تون باشه بهش برچسب آویزون بودن میزنید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)