سلام...

من ی دخترم که تا الان هر چی خواستگار داشتم از طریق معرف بوده که بعضی وقتا حتی نمیدونستیم کی معرفی کرده... به شدت  نیاز دارم به ازدواج ...  شرایطشم طوریه که نمیتونم زیاد تو اجتماع باشم یا اون مدت هایی هم که هستم خواستگار پیدا نمیشه واسم...

چند وقت پیش یه خانمی زنگ زد خونمون و گفت که شغلش اینه که دختر و پسر معرفی میکنه و مشخصات منو پرسید و چند مورد هم زنگ زدن از طرف اون خانم ولی پسند نشدن...

اون خانم چند بار گفته بود به مادرم که مشکل مالی داره تو زندگیش و از این راه بهش کمک هم میکنن به عنوان شیرینی. 

ولی خب ما فکر میکردیم حتما باید به هم برسیم بعد شیرینی بدیم به اون خانمه ...  حالا چندین ماهه دیگه زنگ نمیزنه و کلا رفته که رفته... حالا من از اونجایی که نیاز شدید دارم به مادرم گفتم که به خانم راوی زنگ بزنه و علت را جویا بشه و ازش بخواد که بازم خاستگار بفرسته...

مامانم میگه این کار زشته و آدم دختردار سبک میشه ولی من میگم اون خانم که ما را نمیشناسه بعدشم چه عیبی داره ادم درخواست داماد خوب از کسی کنه؟

بارها دیدم مادرانی که برای دخترانشون میسپارن به دیگران که اگه داماد خوب سراغ دارن معرفی کنن.... حالا آیا به نظر شما این کار بدیست؟ ( یاد ارسطو عامل افتادم خخخ ) یا نه؟  اگه نه مادرم تماس بگیرن چه جوری بگن به اون خانمه که سبک نشیم؟ آخه یه بار مامانم زنگ زد خانمه گفت چشم چشم مورد دارم ولی بازم محل نداد و خبری نشد! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)