سلام دوستان من یه مشکلی دارم خواهشا خنده نکنید یا مسخره ام نکنید
من یه پسر 18 ساله هستم یه مشکلی داشتم که از خودم خجالت میکشم یعنی همه چیم مثل دختراست  قبل از به دنیا اومدنم همه فکر میکردن که من دخترم و حتی اسم دخترونه هم واسم انتخاب کرده بودند با لباسای دخترونه ( البته مامانم اینا رو کتمان میکنه و خالم اینو بهم گفته ) .

خلاصه چهره ام یه کمی دخترونه هست حتی اخلاقم ... دوستام همش بهم میگن بیا زن من بشو و ...  واقعا خسته شدم البته دو جنسه هم نیستما  دوستام اذیتم میکنن و همشون محبتی که به دوس دخترای احتمالی شون میکنن به من هم میکنن  سر صف یا تو کلاس همه میان کنار من میشینن  دست دورم گردنم میندازن و کلی اذیت دیگه حتی مدیرمونم سر این قضایا جامو عوض کرد اما  فایده ای نداشت  .

جالبه یه بار مبصر کلاسمون شده بودم  و  کلا کلاس رو هوا بود دیگه سعی کردم اخلاقمو مردونه کنم بیشتر فحش بدم ( به خدا من هیچ وقت فحشای زشت زشت نمیدادم و فحش زشتم خفشو و اینا بود) روزا تو مدرسه دعوا کنم. صدامو کلفت کنم  یا سرمو تا ته بزنم  ولی ول کن نیستن  بد شانسی وقتی دعوا میکردم  همه میخندیدند که اواواواو داره دعوا میکنه تا مشکلمو به مدیرم گفتم اونم خندید و گفت پدر مادرت زیادی به زیبایی اهمیت میدادن و گفت من الان نمیتونم کاری کنم جز تنبیه دوستات  .

حالا من موندم چیکار کنم با صورتم با قدم با اخلاقم ؟

 به نظرتون وقتی از بلوغ گذشتم  همه چیز تموم میشه  من اصلا از اونایی که خودشونو شبیه دخترا در میارن خوشم نمیاد .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)