من دختری زیر 26 سال هستم و حدود 10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم که در آن زمان از زنش جدا بود و عاشقش شدم .

البته تا 3 سال خودش نمیدونست و مثل یک خواهر باهاش بودم اما بالاخره از رفتارم فهمید و دقیقا اون زمان زنش دوباره برگشت قرار بود از هم جدا بشن اما بخاطره بچه هاش مجبور شدن دوباره با هم زندگی کنن .

اون زمان اون اصلا من رو دوست نداشت یا حداقل اصلا نمیگفت. با زنش خیلی دعواشون میشد رابطه صمیمانه خوبی با هم نداشتن ارتباط ما همچنان بود و روز به روز صمیمی تر میشد طوری که دیگه من نمیتونستم ازش جدا بشم ولی از طرفی هم ترس اینکه کسی از خانوادم یا زن اون بفهمه نمیذاشت زیاد باهم باشیم همش تصمیم میگرفتیم جدا بشیم اما معمولا من طاقت نمیاوردم و برمیگشتم.

اینم بگم اون اصلا محبت نمیکرد و حتی نمیگفت دوستم داره و این باعث دلخوری هر روز من میشد چند ماه پیش اینقدر اصرار کردم تا بالاخره گفت که دوستم داره ولی نباید از این احساس حرفی به من بزنه چون جدایی رو برای من سختتر میکنه و هر روز بهم میگه باید بری سراغ زندگیت و ازدواج کنی و میخواد که تموم بشه و میره و زنگ نمیزنه .

اما من طاقت نمیارم الان هم باز با دعوا و بحث رفته البته من دعوا رو شروع کردم گفتم من بعد 9 سال تازه فهمیدم من رو دوست داری چرا بهم محبت نمیکنی ؟ چرا ازم تعریف نمیکنی؟ چرا هر روز نمیگی دوستت دارم؟ اینارو با کلی داد و جیغ گفتم اونم رفت و دیگه چند روزه خبری ازش نیست
من باید چکار کنم ؟
راهنماییم کنید لطفا


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)