این پست در مورد ترمیم خود به خود بکارت است . اگر به هر دلیلی پرده بکارت آسیب ببینید ، آیا امکان دارد که بدون هیچ کار خاصی ، پرده بکارت پاره شده خود به خود ترمیم شده و به حالت اول برگردد ؟
قبل از این که به این سوال جواب دهیم ، خدمت دخترانی که که چنین سوالی دارند باید عرض کنم که در ابتدا مطمئن شوید بکارت شما آسیب دیده است .
در بعضی از موارد دختری بر اثر یک اتفاقی خونی مشاهده می کند و این طور نتیجه گیری می کند که بکارتم آسیب دیده ! در حالی که یا اصلا چنین اتفاقی نیافته و یا آن قدر آسیب دیدگی جزئی است که نباید به آن اعتنا کرد . بنابراین در ابتدا اگر مشکوک هستید که بکارت شما آسیب دیده ، اولین کار این است که به یک پزشک زن مراجعه کنید و از او بخواهید که بکارت شما را معاینه کند .
این کار شاید یک ساعت وقت شما را بگیرید ولی در عوض جلوی سال ها زندگی سخت و پر استرس شما را به خاطر این که فکر می کردید بکارت شما آسیب دیده را بگیرد . 
در جواب به این سوال که آیا بکارت آسیب دیده خود به خود ترمیم خواهد شد یا خیر ، باید عرض کنم که خیر ، بکارتی که آسیب دیده خود به خود ترمیم نمی شود ، و هیچ وقت هم به شکل سابق بر نمی گردد .
؟

موقعیت پرده بکارت :

پرده بکارت یه پرده ی نازک هستش که در دهانه ی اندام قرار داره .

 

نکته ی مهم :

 پیش میاد که به هر دلیلی مثل عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات کافی در مورد بکارت ، یه دختر خانمی بکارتش آسیب ببینه .

این موضوع باعث میشه که بعضی از دختران به خاطر همین موضوع تصمیمات غلطی بگیرن ، مثلا از ترس آبرو همه ی خواستگارانش رو رد میکنه ، یا بدتر از این ممکنه بگه آب که از سر من گذشته پس ... !
اگه چنین مشکلی برای شما اتفاق افتاده ، لازم نیست خودتون رو از نعمت ازدواج محروم کنید یا اشتباهات بزرگتری رو مرتکب بشید .
شما بدون نگرانی و بدون این که ترسی از ریختن آبرو تون داشته باشید می تونید با مراجعه به یک پزشک زن ، خیال خودتون رو راحت کنید . 
از دو حالت خارج نیست ، یا آسیب دیده یا ندیده ، اگه آسیب ندیده یا آسیب دیدگی اون جزئی باشه ،  زندگی عادی خودتون رو ادامه میدید ، اما اگه آسیب دیدگی اون زیاد هست باید یه فکر دیگه بکنید . 

مرتبط:

فشار آب میتونه باعث پارگی پرده بشه یا نه؟

آیا پودر موبر به پرده بکارت آسیب میزنه ؟

اطلاعاتی در مورد پارگی جزئی بکارت برای دختران

پاره شدن پرده بکارت با دوچرخه سواری

مخلوط زردچوبه و آب لیمو به پرده بکارت آسیب می زنه؟

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

عواملی که باعث پاره شدن پرده بکارت می شوند

پرت شدن و سائیده شدن به دوچرخه، به بکارت آسیب میزنه ؟

یه پیغام مهم برای همه دخترهایی که از پرده بکارتشون نگرانن

آیا برداشتن جسم سنگین به بکارت آسیب می زنه ؟

پرده بکارت و کار با دستگاه های بدنسازی

اگه پرده بکارت دختری پاره بشه بازم درست میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) پرده بکارت (۲۴ مطلب مشابه)