سلام
حدود 26 سال سن دارم از لحاظ تحصیلات و خانواده در سطح خوبی هستم تا به حال خواستگارانی داشتم ولی وقتی در مرحله ی خواستگاری قرار میگیرم از ناخوداگاه حس ترس نسبت به فرد مورد نظر پیدا میکنم .
وقایع روزمره جامعه رو میشنوم می بینم از زندگی زناشویی هراس به دلم میاد. ترس از آینده ای که معلوم نیست با چه کسی شروع کنم . خیانت هایی که امروزه مردم باهاش دست به گریبان هستن کسایی که ازدواج کردن و ناراحتن و همیشه بهم توصیه میکنن ازدواج نکنم.
همیشه سعیم این بوده تمام عشق و علاقه ام رو نثار یک نفر بکنم خیلی خویشتن داری کردم و فکر میکردم اگر من پاکدامن باشم قطعا همسر خوبی نصیبم میشه ولی دیدم دخترا و پسرایی رو که پاک بودن ولی به مشکل برخورد کردن . این حس رو از زمان کودکی داشتم از ازدواج میترسیدم هم زندگی زناشویی رو دوست دارم و هم ازش میترسم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)