با سلام
کمتر از یک ساله که از شوهرم جدا شدم اما چون متاسفانه همکار هستیم این مدت همیشه با هم در ارتباط بودیم و بقیه همکارام از جدایی مون اطلاع ندارن. دلیل جدایی مون مشکل پارانویید بودن شوهرم بود.

ما پیش روانشناسان و مشاوران زیادی رفتیم اما شوهرم قبول نمی کرد که مشکل داره مشاوران میگفتند اگه میخوای که براش قرص بنویسیم و بنداز داخل غذاهاش که بخوره اما به مرور زمان بدنش نسبت به قرص قوی میشه و احتمال بدتر شدنش هم هست.

من توی خونه خودم ،محل کارم هیچ جوری امنیت جانی نداشتم سر کوچکترین موضوع کتکم میزد و بهم تهمت ناروا میزد کتک زدنش هم در حد مرگ بود آنقد کتک میزد که دست و پای خودش خسته میشد اما همینکه تمام بدن من کبود میشد شروع میکرد به بوسیدن زخما و کبودیای بدنم حتی زیر پاهامو می بوسید و معذرت خواهی میکرد که ببخشید دست خودم نبود.

همیشه حرفش این بود که به تو اعتماد کامل دارم به مردم دنیا اعتماد ندارم اما من باید به جای مردم دنیا کتک میخوردم! خلاصه انقد اذیت کرد که تحملم تمام شد و مهرمو بخشیدم حتی تمام حساب بانکیمو خالی کرد و ازش جدا شدم.

حالا دوباره خواستگاری میکنه و میگه که مثلا خوب شده. میگه برگرد که برات بهترین همسر میشم. اما نمیتونم حتی یه لحظه به گذشته برگردم. سوال من اینه که آیا کسی که مشکل پارانویید داره چند ماهه مگه عوض میشه؟!

مشکل اساسی من همکار بودنمونه  آیا من باید قید کارمو بزنم ؟من در بد شرایطی هستم خواهر برادرام ازدواج کردن ، پدر مادرم پیرن حتی توانایی مالی اداره کردن زندگی خودشونم ندارن حالا منم کارمو رها کنم  باید از پدرم پول جیبی بگیرم.

اینم میدونم تا سر کار میرم باید قید ازدواجو بزنم چون حتی الانم که از هم جدا شدیم  باز مثل سایه دنبال منه که کسی چپ نگام نکنه باز الانم دست از اون تهمتاش بر نداشته فقط دیگه نمیتونه کتک بزنه. اونوقت ادعا هم میکنه که عوض شده. بنظر شما برگشتن من با این اوصاف عاقلانه است؟ناگفته نماند من محجبه هستم و حتی اهل آرایش هم نیستم و لزومی  برای کوچکیرین تذکر و اینکه تهمت بزنه نمیبینم و همیشه میگه به خاطر متانت و نجابتت انتخابت کردم پس این دو گانگی  رفتارشو چکار کنم اگه به من اعتماد داره پس چرا اونقد زجرم می داد؟! من واقعا درمانده ام  نمیدونم باید چکار کنم؟

شما کمکم کنید خواهش میکنم دلسوزانه بگید چکار کنم؟

داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

هیچوقت به معنای واقعی خوشی نکردم

شوهرم حاضر نیست یه بار به خاطر من از دوستاش بگذره


آشتی کردن و رفع اختلافات زن و شوهر:

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

روش های دلجویی و عذرخواهی بعد از دعوای زناشویی

گذشت در زندگی مشترک تا چه اندازه باید باشه؟

همیشه باید خودم پا پیش بذارم واسه آشتی؟

روش های بخشیدن و دوست داشتن همسر بعد از دعوا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)