یک سوال داشتم و نیاز به راهنمایی دوستان دارم .

من همونی هستم که چند وقت پیش پرسیدم که اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه . همون طور که گفتم من 19 سالمه و ایشون 29 سالشونه . ایشون از نظر اخلاقی تمام ایده آل های منو داره . فقط شاید میتونم بگم یکیشو نداره که اونم شوخ طبعیه .

ایشون گفتم توی جمع شوخی نمیکنم ولی ظرفیتم بالاست . از نظر مالی هم که کاملا تامین هستن . فقط چیزی که هست اینه که ظاهرش معمولیه . ولی تیپش خوبه . از نظر خودم بد نیست و من بهش یه حس خوبی دارم و قیافش برام زیاد مهم نیست که خیلی خوشگل باشه .

ولی نمیدونم چرا مادرم خیلی رو قیافه حساسه . حس میکنم مادرم از نظر ظاهری ایشون رو نپسندیده ولی جلوی من به روی خودش نمیاره . مادرم انگار یه حس حسرت داره . من واقعا موندم چی کار کنم . این رفتارا و کارای مامانم من رو تو انتخابم به شک میندازه . آخه من میگم چرا مامانم قیافه براش مهمه . درصورتیکه من میخوام باهش زندگی کنم .
مساله ی دیگه ای که هست اختلاف سنیمونه . من قبلا شک داشتم ولی بعد به این نتیجه رسیدم که میریم مشاوره و واقعا اگر دیدیم روحیاتمون جور نیست ، از این ازدواج صرف نظر میکنیم . ولی پدرم یه ذره رو سنشون حساسن . میگن چهار روز دیگه دخترمون نیاد بگه شما منو متوجه این موضوع نکردین .
مساله بعدی اینه که ما خانوادگی قدرت نه گفتن نداریم . مادر و پدرم میگن خوب بشین فکراتو بکن .مردم مسخره ی ما نیستن که بعد از 4 جلسه بهشون بگیم نه . مادرم یکم سختشه . قراره که هفته ی دیگه یک جلسه دیگه بیان و حرف بزنیم و جلسه ی چهارمه . من میخواستم از شما دوستان بپرسم که اگه این جلسه من به یک مساله ای رسیدم و جوابم منفی شد ، چجوری به خانوادشون بگیم نه .
دوستای عزیزم خواهش میکنم که در صورت امکان به تک تک سوالام جواب بدین .
باتشکر .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)