سلام

من پسری ام که تو دوران گذشتم تا الان ... رابطه نامشروع داشتم . الان دارم ازدواج میکنم ( اینوهم بگم که به خدا خیلی اعتقاد دارم و الان تقریبا مذهبی شدم و همیشه بودم اما تو دام اینجور روابط افتادم ) .

با یه دختری آشنا شدم که تمام خصوصیات اخلاقی منو داره اما مشکلش اینه که همون اول صادقانه بهم گفت که 16 سالگی کسی رو میخواسته و واسه اینکه بهم برسن توسط اون باکرگی شو از دست داده ( فقط یکبار ارتباط ) .

وقتی که به گذشته خودم و کارایی که خودم کردم فکر میکنیم می بینم گناه من کمتر از اون نیست بلکه بیشتره و قبولش کردم.
لطفا راهنماییم کنین انتخابم درست بوده یا غلطه؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)