سلام خدمت همه کاربرای گرامی
من شغلم فروشندگی هست در واقع کاریه که خودم شروع کردم یه مغازه ای هست که خدارو شکر وسیله روزی رسانم شده. واقعیتش قبلا خودم از شغل فروشندگی بدم میامد یه جور فکر میکردم فروشنده ها پر رو هستن و کل ابا جنس مخالف هم به خاطر اقتضای شغلشون زیاد هم صحبت میشن و...

حالا بنا به دلایلی نتونستم شغلی مرتبط با رشتم پیدا کنم و چون نیاز مالی داشتم یه مغازه ای با یه سرمایه خیلی کم شروع کردم و الان در واقع شغلم شده فروشندگی ولی با آقایون زیاد برخورد ندارم چون خودم افراد مذهبی رو دوست دارم و دوست دارم هم همسرم مذهبی به معنای واقعی باشه و خودم هم سعیم بر اینکه رعایت مسایل شرعی رو بکنم و حالا سوالم اینکه :
اقایون دیدشون به یه دختر خانم که فروشندگی میکنه چی هست ؟ و اینکه ایا خانواده های مذهبی  سراغ دختر فروشنده میرن؟ اقایون مذهبی منظورم خیلی مذهبی هست (لطفا به کسی برنخوره قصد توهین ندارم ) اصلا سراغ همچین دختری میرن یا فقط و فقط به خاطر شغلش حتی بهش هم فکر نمیکنن؟
توضیح: چون خودم خیلی میبینم اقا پسرهایی که خیلی مسایل دینی براشون مهمه معمولا با دختری که خانه دار هست ازدواج میکنن و این برای من خیلی نگران کننده هست که شغلم باعث بشه از این نعمت خدا (منظورم همسر مومن به معنای واقعی) محروم باشم.
پیشاپیش ممنون از جوابهاتون
طاعات قبول التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)