سلام دوستان
راسش چند وقتیه یه سوالی خیلی ذهنمو به خودش مشغول کرده
من تازه به جمع رمان خونا اضافه شدم و در گذشته خواندن رمان را وقت تلف کردن می دانستم ولی وقتی یکبار زمان خواندن فهمیدم که اشتباه فکر میکردم و دوست دارم رمان های عاشقانه بخونم حالا سوالاتم اینا هستن (تو رو خدا به سوالاتم با دقت جواب بدین واقعا برام مهمه و یکم وسواس دارم!!):
1 - من در سایتی که بنظر فرد مهمی میومد و رشتش انسانی بود و زیاد قاطی اجتماع بود خوندم که برای جوونای این دوره زمونه (در جمع های مختلف دانشجویی و محافل گفتگوی دانشگاهی و حتی دبیرستان که بنده خودم دبیرستانی هستم) رمان خونی لازمه و برای ما ایرانیان امکان پذیر ساختن ( زندگی مضاعف ) است و امکان میده که زندگی اضافی داشته باشیم و ما جوونا که گاها درباره بعضی مسایل زود قضاوت میکنیم رمان خونی باعث میشه دیدمون نسبت به بعضی قضایا به کلی عوض بشه و تجربیاتی به زندگی آدم میده که به کلی زندگی رو عوض میکنه شما نظرتون درباره رمان چیه؟


2 - اگه با دید اون آقا موافق هستین لطفا بگویید راهی هست که وقتی غرق در احساسات عاطفی شدیم و حتی گاها اشک ریختیم و بغض کردیم چیکار باید بکنیم تا دوباره تمرکز قبل از مطالعه رمانو بدست بیاریم؟
3 - هر نوع رمانی (چه عاشقانه و چه ماجراجویی و...) از نظر شرعی مشکل داره؟؟
4 - سوال آخرم اینه که فقط رمان های عاشقانه مشکل عاطفی به وجود میارن یا رمان های ماجراجویی و پلیسی نیز مشکلات رمان عاشقانه بهمراه دارن؟
شرمنده که طولانی شد شاید یکی از مشکلات جوونا که افسرده میشن همین باشه خواستم نظرتونو بدونم
پیشاپیش بابت پاسخ تون ممنون


مرتبط:

طرف رمان های آنلاین نرید

معرفی کتاب رمان نامیرا

رمان خوانی و وسواس فکری باعث شدند حواسم به خود واقعیم نباشه

معرفی کتاب رمان کوری

معرفی کتاب رمان آدم و حوا نوشته گیسوی پاییز

تأثیر منفی رمان های عاشقانه بیشتره یا فیلم های خاک برسری ؟

می خوام یه رمان بنویسم که جوون ها رو به دین اسلام جذب کنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)