با سلام
لطفا راهنمایی بفرمایید خیلی نگران و سردرگم هستم ...
25 سالمه ، 8 ماه قبل با آقای پسری آشنا شدیم که به قصد ازدواج خانواده ها تقریبا در جریان قرار گرفتند اما به لحاظ شرایط کاری رابطه مان رسمی نشد و در حال حاضر ایشون خارج از ایران هستن .

با مشورت پزشک روانشناس تصمیم به شروع و ادامه این رابطه گرفتم . اما ما فقط 2 ماه کنار هم بودیم که تو این مدت کوتاه هم خیلی صمیمی شدیم ! به طوری که متوجه شدم ایشون هم تمایل بالایی به برقراری روابط نزدیکتر دارند و به طوری که حق خودش میدونست این نزدیکی رو مثل بوسیدن در این حد.

با وجود مشکلاتی که این رابطه از این مسافت دور و فقط تلفنی و ... داره و حتی مدتی قطع رابطه هم داشتیم اما حالا نمیدانم از این رابطه دورادور چه برخوردی داشته باشم ؟!
من دوست ندارم قبل از رابطه رسمی حرفی از مسایل جنسی و ... بشه اما مرتب با حرفهاش عذاب وجدان دارم از طرفی با این همه سرسختی که حتی تلفنی اونو همراهی نمکینم بارها پیش اومده که رابطه سرد شده ...
از طرفی وقتی نظر منو راجع به این موارد میخواد مطلع بشه من مرتبا عدم علاقه از خودم نشون میدم چون غرورم اجازه نمیده و رابطمون مشخص نیست که پایدار و رسمی بشه ...
با این حال دوست دارم بدونه که از نجابت و اینهاست که نمیخواهم مطرح کنم اما خواسته اش برام مهمه و میخواهم رابطمه مون محکم باشه و منجر به جدایی نشه !
ممنون میشم از نظراتتون بهره بگیرم . اگه داستان وار نوشتم ببخشید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)