سلام دوستای خوبم...
من ۲ تا سوال دارم که هیچ ربطی به هم ندارن...!
اولیش اینکه همونطورکه نمیدونید!  من امسال کنکور داشتم و 18   19  سال سنمه، به طرز فاجعه انگیزی گرم مزاجم یعنی جوری که وقتی کلمه ی  ((دختر))   رو میشنوم تحریک میشم یعنی اصلا نیازی به دیدن عکس و فیلمو این چیزا ندارم!!  به همین دلیل امسال برای اینکه تمرکزم رو درس باشه متاسفانه خود ارضایی میکردم حالا بماند که چقدر عذاب وجدان میگرفتم به همین خاطر به این کار کثیف اعتیاد پیدا کردم حالا هم که کنکور رو دادم وقتم آزاد شده و میتونم راحت هر کاری بکنم اعتیادش هم که داره بیچارم میکنه...
میدونید من یه جورایی از خدا گله دارم...!  اون هم اینه که چرا اینقدر جنس لطیف رو بیش از حد جذاب آفریده یا اینکه یه کسایی رو مثه منه بدبخت اینقدر گرم و بی جنبه آفرید...! ؟  خواهشا بگین چیکار کنم؟
فقط نگین برو ازدواج کن چون تو این سن وقتی بهش فکر میکنم خندم میگیره و یه جورایی مسخره میاد...

سوال دومم هم اینه که در کل نظرتون در مورد دماغ عمل کردن پسرا چیه.؟  من یه ذره بینیم قوز داره و صورتم استخونیه. .  خیلی ها میگن عمل کنی خوراک مدلینگ میشی و از این چیزا ولی من خودم حال نمیکنم به نظرم این کار برای دخترخانوماست...   حالا میخواستم نظره شما رو بدونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)