سلام خواهشا منطقی نظر بدید
چرا اگر مردی مخصوصا اگر جوان باشه طلاق بگیره یا بیوه بشه میره سراغ دختر و یا اگر نره اولویت بندیش برای ازدواج دختره و دخترها هم مشکلی با این مسئله ندارن و تازه خوششم میاد که زن مردی میشه که تجربه جنسی داره و از صفر کیلومتری در اومده .
چرا واقعا ، چرا اگه دختر جوونی جدا شه و یا بیوه شه و برای ازدواج دوم کلا باید ناامید باشه و یا منتظر یه پیرمرد باشه و یا صیغه بشه که این صیغه شدن جفای به زنه و بس و کلا باید تا ابد چوب ازدواج اشتباهشو بخوره
چرا جامعه ایران طرز تفکرش اینقدر عجیبه . چرا توی ایران جنس زن اینقدر بدبخته و جنس مرد اینقدر زیاده خواهه؟
چرا چرا چرا ؟


پیشنهاد:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند

آیا موضوع مطلقه بودن خانم حتما باید به خانواده ی خواستگار گفته بشه؟

به خواستگارم گفتم دختر نیستم گذاشت رفت

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند

خواستگاری از دختری که در دوران عقد طلاق گرفته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)