سلام
من 24 سالمه رشته داروسازى میخونم واقعا خودم احساس میکنم موفقم. چهره ام معمولیه و تا حالا خواستگار نداشتم. برادرم 30 سالشه پارسال با یه دختر 18 ساله ازدواج کرد که ماشاا... دختر خانم خیلى ناز هستن... اما چیزى که منو آزار میده .

این خانم همش به من میگه حالا این همه درس خوندى چى شدى؟؟ من ازدواج کردم خوشبخت شدم نصف سن تو رو دارم ولى تو چى این همه درس خوندى هیچى نشدى... چون زن داداشمه دلم نمیاد باهاش بحث کنم ولى خیلى ناراحت میشم و چند بار واقعا گریه ام گرفت...

احساس میکنم راست میگه اگه منم خوشگل بودم و ازدواج میکردم الان خوشبخت بودم ولى... اعتماد به نفسم تو این 1 سال خیلى کم شده و دىگه دلم نمی خواد دانشگاه برم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)