بنده به عنوان جوانی که هنوز شرایط ازدواج رو ندارم و در آینده شاید شرایط ازدواج رو پیدا کنم یه درخواستی از دختر خانم ها دارم. 
از اون جایی که خودم امکان پیدا کردن دختر و آشنایی قبل از ازدواج رو ندارم احتمال زیاد از روش خواستگاری سنتی باید ازدواج کنم و این یعنی ندونستن شرایط  دختر خانم قبل از خواستگاری. 
لذا خواهش دارم دختر خانم قبل از جلسه خواستگاری مثل دختر های اینجا که معیار هاشون رو می نویسند و توقعات شون رو از خواستگار ردیف می کنن، هر کی زنگ زد وقت گرفت برای خواستگاری قبل از روز خواستگاری یه فایل PDF تهیه کنن از معیار ها و از طریق واتساپ برای خواستگار یا واسطه ارسال کنن. 
این طوری ما پسرها از همون قبل از جلسه تکلیف مون روشن میشه و می دونیم می خواهیم ادامه بدیم و الکی وقت خانواده خودمون و خانواده طرف مقابل رو نمی گیریم و از همه مهم تر شخصیت مون جلو خانواده خودم هم ضایع نشیم.

مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)