من در زمان عقد جدا شدم. تو عقد بکارتم رو از دست دادم اما بدون دخول انجام شد. یعنی فقط در اثر ضربه سر آلت به اون ناحیه، پرده پاره شده. از نظر پزشک زنان قابل تشخیص هست که اندازه واژنم هنوز تنگه و دخول کامل نداشتم اما دیگه هرگز خونریزی نخواهد داشت.

آیا من از دید مردها باکره محسوب میشم؟ آیا باید به خواستگارانم بگم که باکرم؟ آیا اگه خواستگاری نداشتم و نتونستم میل جنسی خودم رو کنترل کنم شرعا میتونم بدون اجازه پدر عقد موقت کنم؟


مرتبط با باکره نبودن خانم برای ازدواج:

پسر مورد علاقه م میگه باکره نبودنت برام نیست، بعدا پشیمون نمیشه ؟

آیا خواستگار باید از باکره نبودن دختر مطلع بشه ؟

اگه بعد از ازدواج بفهمم که زنم باکره نیست چکار کنم؟

رد کردن خواستگار به دلیل نداشتن پرده بکارت

چرا پسرها دنبال دختر باکره میگردن؟

اگر بکارت نبود چه تعداد دختران عفیف بودند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)