سلام دوستان
بنده یه خاطراتی از دورانی که خواستگاری میرفتم رو خواستم واستون بگم.
من 25 سالمه بچه قزوین ، مشکل مالی به واسطه شغلم ( فوتبالیست ) ندارم به لطف خدا،از لحاظ تیپ و قیافه هم اون چیزی که مد نظر شاید خیلی از دختر خانوما باشه رو دارم. اما، اما یه چیزی ندارم تحصیلات. ما خوانواده خیلی فقیری داشتیم. پدرم معلم بود که فوق دیپلمه سال 68 بود. در عوض ما خویشاوندان بسیار پولداری داشتیم که به این سبب خونواده مارو واسش وجود خارجی قائل نمیشدن. من خیلی از این بابت ناراحت بودم. وقتی میدیدم پدرم با این مدرک وضعش اینه گفتم من میخوام پولدار بشم و به واسطه فوتبال خوبی که داشتم پروردگار سرم منت گذاشت و کمک کرد و  وضع مالیم بد نیست و به همین دلیل زیاد میلی به درس نداشتم و همش دنبال نمره قبولی بودم چون درس خوندن زیاد...
بگذریم،تو همه این خواستگاریا به دلیل فقط نداشتن تحصیلات خوب رد شدم حتی تو یکیشون انقدر دختر رو دوست داشتم که بهش گفتم همه چیمو میریزم به پات حتی ازت جهیزیه هم نمیخوام اما....
در حالی که خودش لیسانس داشت اما از کجا؟؟؟؟ از دانشگاه های کیلویی.
تا اینکه داییم یه دخترخانومه دو رگه ایرانی-آمریکایی رو به من معرفی کرد. پدرش که ایرانی بود مشهد زندگی میکردن و مادرش قاعدتا آمریکایی. مادرش که تازه مسلمون شده بود با حجاب بود و البته زیبا که دخترش هم از زیبایی چیزی از مادرش کم نداشت.

وقتی فهمیدم ایشون (پدر دختر بهم گفت ) که دخترشون تو دانشگاه های خوب آمریکایی مدرک بالایی دارن خودمو واسه یه نه دیگه آماده کردم. قرار شد با خوده دختر خانوم حرف بزنم. من که نا امید شده بودم رفتم. بحث افتاد سر تحصیلات. من که میدونستم از خوده دختر دوباره درباره تحصیلاتش پرسیدم. بعدش بهش گفتم شما چقدر تحصیلات واستون مهمه. بنظرتون چی گفت؟؟؟

در عین ناباوری گفت من اصلا تحصیلات واسم مهم نیست فقط یه علاقه واقعی میخوام. من که از خوشحالی نزدیک بود برم ماچش کنم. خلاصه بنده الان نامزدم و قراره تا دو سه هفته دیگه مراحل بعد اجرا بشه. حالا واقعا چه چیزی از اون دختر خانوم و خونوادش کم شد که دامادی با تحصیلات پایی داشته باشن؟؟؟کم شد؟؟؟نه.
حالا که مدرک تحصیلی واسه بعععضی (یواش میگم،یواش بشنوید) بعضی از دخترای ما شده ارزش ،بهتره برن با همون مدرک تحصیلی طرف ازدواج کنن تا خودش.
موفق باشین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)