سلام
من خیلی زود ناراحت میشم و خیلی سریع!
روحیه ی ضعیفی دارم. وقتی یه اتفاقی میفته هر چند هم که کوچیک باشه ولی اگه به میل من نباشه ناراحتم میکنه. و چون که آدمی نیستم که با کسی حرف بزنم و همش میریزم تو خودم بهم فشار میاد، چیکار کنم که انقد زود همه چی ناراحتم نکنه ؟ یا اگه ناراحت میشم چیکار کنم که حالم بهتر بشه؟ شما چیکار میکنین؟، خواهش میکنم کمکم کنین، یه راه حل بهم بدین، یه راهی که کمتر بهم فشار بیاد.
با کسی حرف نمیزنم راجع به مشکلاتم نه بخاطر این که کسی رو ندارم. دوستان زیادی دارم. ولی همیشه این منم که به حرف هاشون گوش میدم. هیچ وقت دلم نمیخواد از احساسات درونیم با کسی حرف بزنم. مخصوصا بعضی مسائل خاص، یه کم زیادی محافظ کارم، چیکار کنم؟ چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

مرتبط:

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)