سلام

من به عنوان یه پسر 26 ساله که قصد ازدواج دارم یه مشکل به نظر خودم جدی دارم. اونم اینه که ناخودآگاه دخترا یا خانومای با پوشش نامناسب توجهمو جلب میکنه. نمیگم اونا بیاد رعایت کنن، میگم من خودم باید به حدی برسم که نگاهمو کنترل کنم. حالا یه سوا از دختر خانوما داشتم:

ایا اونا متوجه نگاهای مردا در این رابطه میشن؟ چقدر این رفتار براشون قابل تحمله؟ اصلا حق میدن به شوهرشون که بخاطر وضعیت بد پوشش خانوما این شرایط اتفاق میافته.

سوال اصلیم اینه که واقعا تا چه اندازه تاثیر بد روی ذهنیت اونا میذاره.

من دارم تمرین میکنم که این عادتمو ترک کنم. میخوام روزی که با خانمم باشم اصلا دیگه نگاهم منحرف نشه. لطفا راهنمایی کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)