سلام

من 18 سالمه و دو ماهه که نامزدم این نامزدی برای آشنایی نیست و جفتمون تصمیم گرفتیم و کاملا ازش مطمئن هستم بنا به خواسته ی پدرم 6 ماه قرار شد نامزد بمونیم و 1/5 سال هم عقد شیم و بعدش عروسی ما الان ماه دوم نامزدی هستیم و یه صیغه محرمیت بینمون خونده شده و 4 ماه دیگه قراره عقد دائم شیم .

من و نامزدم عاشق همیم همه جوره بهش اعتماد دارم و طبق خواسته ی اون در حد لـ ... با هم رابطه داریم اینم بگم ما قبل نامزدی 3 ماه زیر نظر خانواده ها با هم آشنا میشدیم ازدواجمون سنتی هست ما جفتمون مذهبی هستیم و خیلی گرم اما همسرم همیشه میگه حد رابطه رو حفظ میکنه و دخول رو میزاره واسه شب عروسی 27 سالش هست .

راستی مامانم نمیدونم از کجا فهمیده ما رابطه داریم دیروز هر چی از دهنش در اومد بهم گفت . گفت که مگه عجله داری و اینقدر دنبال این چیزایی و خجالت بکش مواظب خودت باش اگه چیزی بشه آبروت میره بابا میکشتت و به بابا میگم شما دوتا چه غلطایی میکنید و ما قراره تو رو ببریم واسه گواهی سلامت .

خیلی ناراحتم خیلی میترسم چیزی بشه ما همه جوره مواظبیم یعنی ممکنه پردم پاره شه یا حامله شم من قبلا به نامزدم گفته بودم این روابط بمونه بعد عروسی اما اون میگه نمیتونه دو سال صبر کنه میخوام برمب حالا دوباره میخوام بهش بگم که بیخیال همه چی شه و هر نوع رابطه ای بمونه بعدفروسی درسته ؟ضربه نمیخوره؟حق با منه یا مامانم؟من عاشق شوهرمم دوس دارم نیازش عم برطرف کنم بعدقبلش اومدم اینجا نظرتون رو بدونم
مامانم همش میگه تو خودتو زود وا دادی دو ماه شده رابطه ی شما رسیده به اینجا تا دو سال بشه معلوم نیس چیکار میکنید میگه مردا عجولن نباید همه چی رو براشون رو کنی چون وقتی همه جوره فتحت کنن براشون تموم میشی و دیگه شب عروسی هیچ جذابیت ای واسش نداری و انگیزش واسه عروسی کم میشه به خاطر همین منو مجبور میکنه جلو نامزدم لباس های گشاد و آستین بلند بپوشم بپوشم الان هم همش تهدید میکنه که به بابام میگه و دیگه نمیزاره نامزدمو ببینم تا عروسی .

خیلی بده مادر آدم از خصوصی ترین روابط با شوهرت باخبر شه همش میزنه تو سرم میگه خاک بر سرت پسره خامت کرده تو بچه ای عقلت 18 سالشه نمیدونه چی درسته. اما به نظر من باید به نیاز همسرم توجه کنم با این وضع جامعه من بهش بی توجه باشم اونم اینهمه سال پاک زندگی کرده تا زن بگیره

آیا واقعا اینجوریه که مامانم میگه؟ من خیلی تند رفتم و نباید میزاشتم نامزدم بهم نزدیک شه؟ یا پسرا قدر میدونن


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟