تا حالا فکر میکردم مشکل اصلی جوانان ما این است که خانواده ها سخت گیری میکنند یا مسئولین شرایط لازم رو برای ازدواج فراهم نمی کنند اما میخواهم اغراق کنم اشتباه می کردم مقصر اصلی خود جوانان هستند هم دخترها هم پسرها
من پسری هستم 29 ساله در یک کلام همه چیزم معمولی است دوستان چند ماهی است همین وبلاگ و هم سایتها و وبلاگهای دیگر که همچین فضایی دارند رو زیر نظر دارم و همچنین در چند سایت همسریابی ثبت نام کردم در جامعه هم که حضور دارم خواستگاری هم رفتم واقعا معیارهای ازدواج جوانان ما بیشتر به افسانه ها شبیه است.

وقتی از دختران و پسران می پرسید که ملاک اصلیتان برای ازدواج چیست می گویند اول اخلاق و ایمان . اما دروغ است دختران ما مردی که قرار است با او ازدواج کنند باید تحصیل کرده باشد کار خوب داشته باشد پس انداز خوبی داشته باشد و خوش تیپ و خوشگل و قد بلند هم باشد .

به نظر شما چند درصد از پسرهای جامعه ما چنین خصوصیاتی رو با هم دارند و اما پسرها دوست دارند زن آینده شان در زیبایی بی همتا باشد خانواده دختر فقیر نباشند .

گفتم که از سر کنجکاوی در سایتهای همسر یابی عضو شدم ملاکهای ازدواج دختران این سایتها واقعا حیرت انگیز است .

مثلا دختری 33 ساله هستم فرد مورد نظرم برای ازدواج باید وضع مالی خوبی داشته باشه خوش تیپ و قد بلند باشه تحصیل کرده باشه سنش هم بین 33 تا 35 باشه .

آیا واقعا اگر پسری همچین ویژگیها رو داشته باشه با دختری 33 ساله ازدواج میکنه ؟مسلما نه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)