در این پست علاوه بر بحث درباره سوال یکی از کاربران در مورد موخوره ، یک پست درباره نظرات مردم در مورد دستگاه موخوره گیر نیز معرفی شده است .
---------------------
سلام
دوستان من موهام موخوره دارن و اصلا دلم نمیاد کوتاه شون کنم چون خیلی بلندن, چهار سال پیش موهام کوتاه کردم و تازه سراشون موخوره گرفته...
لطفا راهنماییم کنیم که چه چیزی به موهام بزنم تا موخوره رو از بین ببره چه گیاه دارویی چه دارو شیمیایی فرقی نمیکنه فقط اگر ازش استفاده کردین لطفا اسمش رو بگین؟
و اگر گیاه دارویی چطوری استفاده کنم؟
ممنون


مرتبط:

تجربیات شما در مورد دستگاه موخوره گیر

برای درمان موخوره چه پیشنهاداتی دارید ؟

تجربیات شما در مورد درمان شپش موی سر و موخوره

تجربیات شما در مورد شامپو Q10 برای درمان موخوره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)