سلام
پسری 29 ساله هستم که از یه دختر خانم خواستگاری کردم و تا الان 2 جلسه با ایشون صحبت کردم و نظر هر دومون و خانوادهامون مثبت بوده تا الان .
ولی تو مرحله تحقیقات متوجه شدم که شوهرخواهر های ایشون که باجناق های آینده من محسوب میشن ( اگه ازدواج کنیم ) وضع مالی خیلی خوبی دارن ، البته وضع مالی خانواده خود دختر و ما تقریبا یکسان هست اما دامادشون خیلی پولدارن ، هر دو منزل شخصی بزرگ دارن ، یکیشون ماشینش 100 م و اون یکی ماشینش 300 م میارزه، هر دو شغل ازاد با درامد خوب دارن ولی من کارمند بانک هستم با حقوق معمولی کارمندی ، خونه ندارم ، ماشینم هم یه پراید معمولیه!!
از روزی که متوجه این موضوع شدم مردد شدم ، حتی مادرمم که کاملا راضی بود نظرش عوض شده تا حدودی ، مادرم میگه شاید اوایل چیزی نگه اما شش ماه بعد ، یکسال بعد ، 5 سال بعد ، ده سال بعد ، بالاخره یه روزی تو رو با اونا مقایسه میکنه ، یه روزی داشته های اونا رو به رخ نداشته های تو خواهد کشید و تو رو سرزنش خواهد کرد ، حسرت زندگی خواهراش و مقایسه اونا با خودش اذیتش خواهد کرد
خواستم از آقایون بپرسم شما هم به این طور مسایلی توجه میکنید؟ اگه شما جای من بودید چکار میکردید؟
خانم ها هم بگن چه توصیه ای دارن برای من؟ اگه اونا باشن ممکنه یه روز شوهرشون رو به خاطر اینکه به اندازه شوهرخواهرشون پولدار نیست سرزنش کنن؟؟ من چکار کنم به نظرتون ؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)